POUZDANOST & ISKUSTVO

Taxi Lulić nudi dugogodišnje iskustvo i pouzdanu uslugu.

FAQ

1. Kolika je cijena prijevoza do 5km?

Prijevoz do četiri osobe je 30kn, a kombi prijevoz (do 8 osoba) je 60kn. Svaki dodatan km iznosi 10kn za taxi te 20kn za kombi.

2. Mogu li unaprijed  napraviti rezervaciju?

Možete, putem telefona ili putem online rezervacije na web stranici www.lulic.hr/taxi/hr/

3. Koje je vaše radno vrijeme?

Naš centar je otvoren 24h dnevno te smo vam dostupni u svakom trenutku ukoliko imate pitanja ili želite naručiti vožnju.

4. Kakve su opcije plaćanja?

Plaćanje je direktno vozaču u gotovini.

5. Ukoliko želim napraviti online rezervaciju, moram li platiti unaprijed?

Ne, plaćanje je u potpunosti u gotovini vozaču, te za rezervacije nije potrebna kartica.

6. Mogu li otkazati rezervaciju? Moram li platiti naknadu za otkazivanje?

Rezervaciju možete otkazati u svakom trenutku. Otkaz rezervacije se ne naplaćuje.

7. Mogu li dobiti R1 račun?

Možete, samo to naglasite pri narudžbi vožnje.

8. Kako ću prepoznati koji je moj taksi? (Ukoliko je rezervacija sa zračne luke)

Naš vozač će Vas dočekati na dolaznom terminalu držeći natpis s Vašim imenom i prezimenom.

9. Kako ću prepoznati koji je moj taksi (Za sve ostale rezervacije)

Svi naši vozači nose bijele košulje i crne hlaća, a naša taksi vozila su bijeli renault Megani-i, s više reklamnih natpisa po površini automobila, ili tamni Renault Trafic kombiji, sa srebrnim natpisom "Transferi Lulić".

10. Može li me vozač nazvati kad stigne na dogovoreno mjesto?

Nažalost, tu opciju nemamo. Vrijeme potvrđuje ili službenik/ca telefonske centrale ili ga sami rezervirate putem telefon ili online rezervacije na našoj stranici www.lulic.hr/taxi/hr

11. Što ako mi kasni let?

U svakom trenutku pratimo predviđeno slijetanje Vašeg leta te sukladno tome organiziramo čekanje na zračnoj luci.

12. Imate li dostupne dječje sjedalite i naplaćuju li se?

Dječje sjedalice su dostupna na pravovremeni upit te se ne naplaćuju dodatno.

13. Koliko prtljage stane u vaše vozilo? Da li se prtljaga naplaćuje?

U taksi vozilo stanu 4 velika kovčega te 4 male torbe. Sukladno tome, u kombi stane prtljaga za 8 osoba. Prtljaga se ne naplaćuje.

14. Dozvoljavate li prijevoz ljubimaca?

Da, ukoliko imaju svoju košaru/kavez ili ukoliko mogu sjediti na krilu putnika.

15. Ostao mi je mobitel u taksiju, što da radim?

Pronađene stvari u vozilu Vam možemo  vratiti vožnjom na području grada Zadra koja se naplaćuje po našem cjeniku za gradske vožnje (30kn). Alternativno,  nakon smjene vozača stvari će biti u našem call centru te možete doći direktno kad god vam odgovara. Naš call centar se nalazi na adresi Put Kotarskih Seradara 60.

16. Dozvoljavate li pušenje u taksiju za vrijeme transfera?

Ne, pušenje u vozilu nije dozvoljeno.

17. Da li vršite prijevoz stvari?

Prijevoz stvari bez putnika nije dozvoljen.

18. Da li vršite uslugu izleta do nacionalnih parkova?

Da, ukoliko želite posjetiti nacionalne parkove ili druge znamenitosti, možemo Vam ponuditi uslugu transfera. Cijena izleta je jednaka cijeni transfera, no ne uključuje čekanje koje se dodatno naplaćuje. Povratna vožnja je besplatna.

19. Da li vršite uslugu prijevoza u druge države?

Da, ukoliko ste zainteresirani za prijevoz do strane države, cijenu možete provjeriti telefonski ili mailom s našim djelatnicima u call centru.

 

TRANSFERI

SAZNAJ VIŠE

RENT A CAR

SAZNAJ VIŠE

NAZOVITE NAS

Usluga

0 - 24h